среда, 29. јун 2011.

New cool tools

Oh, moram da se pohvalim :) Danas su mi stigla dva dugo očekivana alata, za koje sam vredno štedela od prodaje nakita. 

Prvi je Dremel Fortiflex (flexible shaft) To je višenamenska, rotirajuća mašina velike snage i brzine. Imam i do sada sam koristila Proxxon rotirajuću mašinu i to preporučujem svakom hobisti, ali moje su potrebe vremenom porasle, morala sam da radim brže, da mi se ne greje motor svakih 5 minuta, da moram da pravim pauze. Drugo: imala sam problema pri bušenju srebrnih ploča debljine od 0,8 i još deblje, kada sam htela da pravim rupe koje su široke 3 do 5 mm, i da u njih postavim nitne. Jako teško, Proxxon jednostavno nema snage, a ja nemam vremena da bušim rupu polako, sa pauzama.

Druga alatka koju sam želela već godinu dana je Rolling mill.Ovo je najmanja i najjeftinija koju su imali, a teška je "svega" 22kg :) Dolazi sa različitim rolerima za zicu i metal. Ovo je neverovatna mala sprava! Može da napravi teksturu na metalu koju god hoćete, tako što ubacite ploču i teksturu i provučete kroz točkove. Čak možete prirodni list ili tekstil da utisnete. Takodje, ono što je meni bilo potrebno, jeste alatka koja će mi ravnomerno spljoštiti žicu. Recimo, kad napravim alku prečnika 5 cm, mogu da je izlupam ćekićem i ona će imati organski oblik, negde ce se videti prelazi od čekića (ako ovo radite, a nećete da vam se vidi otisak od cekića, prekrijte srebrnu alku komadom tanke kože!) ali ne može da bude kompletno ranvnomerno. A nekad i to poželim. Trece, ova alatka može da suzi debljinu metalne ploče. Ova koju sam kupila moze obradi komad metala duzine do 7cm, za sada mi vise i ne treba. 



Kao što vidite, bacam se i na metalsmith polako :) Širim svoje znanje i tehnike... sigurna sam da će to dati novu dimenziju mom radu. Radionica mi postaje premala, preuska... nadam se da ću u neko dogledno vreme iseliti radionicu iz kuće.

Do sledećeg kuckanja,

Milica 

Нема коментара: