петак, 24. септембар 2010.

Art Clay Silver Certifikovani Instruktor

Ove nedelje sam bila u Milanu na edukaciji za sertifikovanog Art Clay Silver instruktora, koju je Hobbyland.eu organizovao za mene. Radionicu je vodila Chiara, divna instruktorka koja je od onih ljudi stvorenih da prenesu znanje. Po pravilu, prosli smo sva tri nivoa, sve materijale, nacine izrade... većinu tih tehnika sam radila i sama, ali moram priznati da sam i dosta toga novoga naucila, ispobala, upoznala se sa materijalima sa kojima nisam radila, kao sto su Keum-Boo i premaz zlatom na srebrnim površinama. Bilo je zabavno, zanimljivo, upoznala sam divnu osobu i nadam se, prijatelja... prema meni su svi bili toliko ljubazni da sam se vratila puna utisaka. Od Milana nisam videla ni M, radili smo 10 sati dnevno... islo je brzo s obzirom na moje iskustvo.

Tako da od sada mogu da drzim i sertifikovane programe i da izdajem diplome onima kojima to znaci.
Naravno, nastavljam da drzim i privatne radionice, gde se radi slobodnije, za ljude koje zanimaju tehnike
kojima se ja bavim. Mnogi ACS instruktori drze i sertifikovne i privatne radionice, pa tako i ja.
Ovaj kurs koji sam prosla znaci i da mogu da pokazem tehnike kojima se ne bavim
a koje sam do sada samo teoretski znala. Naravno, mogu da provedem osobu kroz sva tri nivoa, od osnovnih do naprednih tehnika. Tu se rade projekti po pravilu Aide, proizvođača ACS.

Evo i moje diplomice :)

I evo neke slike nakita koje smo izradili... nedostaju dva komada koja nikako ne mogu da nadjem... moracu jos jednom lepo torbe da pogledam. Narocito mi je zao ta dva rada koji su bili slobodni i u kojima sam najviše uzivala... ove slike dole su model po kojima se rade sertifikovani kursevi.

BASIC LEVEL


ADVANCED LEVEL 
(slikala sam zajedno, ali ovaj prsten sa zelenim kamenom pripada Basic nivou)


Mali update!

U nekim zeljaljama Evrope ne traže +3 projekta, kao što su Iralija i Španija, u drugim traže, pa sam naknadno uradila i to da bih mogla da podučavam u zemljama koje od instruktora to i zehtevaju.
Evo kako je bilo zadato:

 Rad 1: prsten koji se pravi od okruglog oblika, sa gravurom i kamenom koji se postavlja pre pečenja (sintetički kamen koji podnosi visoke temperature!) i visok sjaj se zahteva. Moram da kazem da ga nerado pravila, onako najjednostavnije sto sam mogla, zato što niti volim visok sjaj, niti ovaj oblik, a gravure vidim na skroz drugačiji način koji je neizvodljiv na ovom prstenu. Znači, rad na silu :)




Rad 2: Ovde je trebalo da se uradi postavljanje kamena posle pečenja, što znači da možemo da koristimo bilo koji prirodan kamen. Opet visok sjaj, postavljanje alke sa nastavkom pomoću paste na zadnjem delu, visok sjaj (koji mi se i dalje ne dopada i mislim da je ovo poslednje što sam tako uradila!) i pravljenje rama od pljosnate žice. Medaljon je sladak, kamen je mnogo lep, a posle revizije ću svakako da skinem ovaj visoki sjaj i da ga skroz patiniram u crno:

Rad 3: Broš: postavljanje delova za broš pozadi, rad sa injekcijom i patiniranje. Ovde sam uspela malo da se razigram. Ova mrezica je urađena istiskanjem srebrne gline iz injekcije. Htela sam da se vidi koliko dobro kontrolišem materijal, tako da sam napravila preciznu mrežiću umesto klasicnog organskog nacina istiskanja, koji sam ionako davno prevazišla. Ja volim da crtam injekcijom :)






I to bi bio kraj izveštaja :)

7 коментара:

Sonja је рекао...

Čestitke za certifikat, verjamem, da ti bo še prav prišel. Nekaterim pač dosti pomenijo papirji. Drugi pa te cenimo že samo zaradi tvojih izdelkov, ki so čudoviti. tudi tile na fotografijah.

Kristina Kecman је рекао...

Čestitam Milice!

Tika је рекао...

Krasni izdelki in zelo zanimivi zapisi, tako v srebru kot na blogu.
Vse čestitke!

Judita је рекао...

Čestitke Milice!
Bravo

Teja је рекао...

Čestitke!

Sandra је рекао...

Čestitke za certifikat.
Vsi izdelki so narejeni v "nulo" in so čudoviti.

Анониман је рекао...

Čestitam! Obenem pa se že veselim svojih uhanov :-))) (v trenutku sem postala tvoja fenica)