недеља, 23. октобар 2011.

Prva radionica u Trogiru



Od strane članica udruge Dalmata, pozvana sam da održim prvu radionicu izrade nakita od srebrne gline, u Trogiru. Radionica je organizavama u prostorijama Mestnog muzeja grada Trogira. Pravi umetnički prostor, sa mnogo tekstura po zidovima, koji su, kao i ostali enterijeri okolo, zaštićeni i prema tome, očuvali svoj originalni izgled. Dva dana prepunih radne, kreativne atmosfere, u druženju sa četiri devojke koje su bile divno društvo i još bolje učenice, uz miris mora, zaista su bili nezaboravno iskustvo za mene. Želela bih posebno da zahvalim Juditi, mojoj domaćici, na prilici da se družim sa njenom preslatkom decom, iz njene djakonije od morskih plodova i zanimljivu kreativnu razmenu do sitnih sati. Stvarno je bilo divno, hvala vam još jednom!!!

Nakit koje su devojke napravile je poseban. Stekla sam utisak da morski ljudi posebno razmisljaju. Okrenuti su organskim formama, vole raspuknute efekte i patinu. Gledajuci njihove radove, imala sam povremeno utisak da sam zaronila u dubine Jadrana.

Radna atmosfera :)
Trogir je prelep!
Dalmatinsko nebo...divno!
I jedno lep, sunčan dan u Splitu.

Kao što smo se dogovorile, videćemo se opet :)


1 коментар:

jednababaroga је рекао...

ajme, ja nisam znala da je bila radionica u Trogiru. šmrc šmrc