понедељак, 25. мај 2009.

Kada priroda stvori umetnost!

Ovih sam dana pretraživala Internet u potrazi za kamenjem koje bih mogla da uokvirim srebrom, tako da kamen bude u glavnoj ulozi, a srebro da prati celu pricu. Videla sam mnogo lepe medaljone koji su pravljeni na ovaj način.

Evo jedan medaljon, koji mi se mnogo dopada! U nejmu je kamen poznat kao "Crazy Agate", ili "Ludi (luckasti) Ahat" Medaljon je izrađen od srebra, u staroj, kovačkoj tehnici. Ali, kako ja nemam sve te alate a ni afinitete da sečem, varim i čekićam, iskoristiću srebrnu glinu za okvir.



Juče sam imala ludu sreću da dobijem po povoljnim cenama ovo kamenje, koje je, inace, dosta skupo i traženo, u zavisnosti od toga kakav je uzorak, da li je šara jasna ili mutna, o kom se kamenu radi - veličina kamena, u ovom slučaju, ne određuje cenu. To je kamenje koje je jedinstveno i neponovljivo.

Pa da vam predstavim i moje kamenje, čekam da mi stigne iz Amerike svaki dan. Mnogo sam srećna, obožam ovakve stvari!!!

Pogledajte ovaj prirodan mokume gane!!! Ja bih cak i mogla da napravim tako nesto od polimerske mase, koristeci prozirni, bež, sivi i beli. Cak ima i dubinu koju dobijamo kada napravimo mokume gane sa prozirnim fimom!



Mislite li da neki umetnik moze ovako savršenstvo da naslika? Nemam komentar - savršenstvo!



I na kraju, fosilno kamenje se prelepim uzorcima! Meni izgleda, naročito ovaj drugi, kao da su pahulje pale na zaleđenu površinu!




Takvo kamenje se seče i polira jako dugo, da bi se naglasila njegova prirodna lepota, dubina, jedinstvenost i uzorci. Da bi se smestio u ram i podlogu od metala, mora da bude jako tanak, oko 5 mm najviše i da mu deo koji je pozadi bude potpuno ravan. Takav kamen nazivamo "cabochon".

Nadam se da ste uživali sa mnom u ovom malom uvodu u lepotu koju priroda može da stvori.

12 коментара:

Nena3110 је рекао...

Kamenje jeste prelepo, a priroda najveci umetnik.
I Ti si veliki umetnik i jedva cekam da vidim sta ces napraviti.

Muca је рекао...

U pravu si:priroda je za mene neprevazidjeni umetnik.
Ne sumnjam uopste,da ce ovo divno kamenje zablistati u tvojim rukama!

Little Glory је рекао...

Ja sam potpuno uživala u slici u reči! Ne mogu verovati, kamenčići su prelepi!

Phoenix је рекао...

i ja sam uživala...tako je uvijek kad dođem na ovaj blog...
Milice, na mom blogu imaš nagradicu, ako želiš podigni je...
LP
Phoenix

Rada Danilovic је рекао...

Kod tebe uvek nešto novo : ) ...ovo je bilo jako inspirativno...Lepo je što deliš ovakve stvari sa drugima ...

lucky је рекао...

vauu, ovo je stvarno sve divno. phoenix ima pravo kad te hvali!
i ja ću svraćati tu!
pozdrav

lindolina је рекао...

tek danas sam otkrila tvoj blog, preko phoenix. strašno mi se svidio tvoj blog, ima toliko toga, zanimljivo je bilo sve čitat.

Milica Bubanja је рекао...

Hvala vam svima, mnogo mi je drago sto tako talentovani ljudi svrate na moj blog :)

uncafediarte је рекао...

Slucajno naleteh na blog,prelepo kamenje!!

Vedrana је рекао...

Nema većeg umetnika od majke Prirode, a svoj talenat najlepše iskazuje u kalcedonima i u malahitu. Zoran Miladinović je to odavno shvatio i pravi predivne komade neakita u srebru. Srebro je samo jednostavan ram za božanstvena čuda prirode.

Komadi koje si ti odabrala su više nego interesantni. Baš me zanima u kakve ćes ramove da ih postavi.

Milica Bubanja је рекао...

Cajka, bas sa mse obradovala ovim podatkom. Sada sam trazila na Internetu da vidim slike radova Zorana Miladinoća, ali nisam našla nista osim najava za izlozbe i predavanja koja drži. Zamolila sam drugaricu, koja je geolog da mi se raspita malo... rado bih stupila u kontakt sa njim, mozda drzi neke kurseve.

Анониман је рекао...

Jedva cekam da vidim sta ces napraviti sa ovim,ne sumnjam da ce biti divno,jer je kamenje samo po sebi prelepo :))