понедељак, 28. мај 2012.

Prvi Artish na otvorenom

Juče, održan je prvi Artish pod vedrim nebom sa više od pedeset nasmejanih lica, koji su došli da prestane svoje rukotvorine. Poseta je bila odlična i mislim da smo svi zadovoljni. Nakon 12 sati ćaskanja, popijenih kafa i razmene kreativne energije, vratila sam se kući umorna, ali nadahnuta i zadovoljna. 





Društvo mi je pravila komšinica sa leve strane, vajarka Dalija Sega.


 Sa moje desne strane, bila je Lija Verneli, moja učenica:




 Kako sam imala jako malo nakita od srebra (stvarno moram da pocnem da radim, ali nikako da se skrasim u zatvorenom prostoru, otkako je sunce granulo!), to sam upotpunila mojim novim, letnjim stalkom, jarkih boja :)

 



Zatim sam malo proštetala....



  
Bilo je slatkih stvarčica za decu :)

Zastala sam i pročaskala pored Agine i Katarinine vesele postavke :)




Divila se mojim omiljenim keramičkim čudima, od Ane Haberman.
 

Prošetala to Erike - Patsy, organizatorke Artisha:
 


Popila kafu sa našom celebrity, Urškom Habjan :)


 I videla, upoznala još neke zanimljive ljude :)


 
 

I to je samo delić kreativne atmosfere i nasmejanih autora, koji su  ispratili još jednu poslednju subotu u mesecu, kao i mnoge pre nje, na Artishu. Vidimo se za mesec dana :)

Нема коментара: