понедељак, 14. јун 2010.

Kućice i njihov mali slikar :)

Moj mlađi sin Pavle završava jednu etapu u svom životu. Od septembra, kreće u prvi razred osnovne škole. Moglo bi se reći da je vreme isključivo posvećeno igranju i slobodnim aktivnostima završeno. Od sada, ma koliko da je prvi razred po slovenačkom školskom sitemu fleksibilan i više liči na predškolsko, nastaju obaveze. Ispratili smo taj period njegovog malog života oproštajnom zabavom sa vaspitačicama, roditeljima i decom u prelepom restoranu u prirodi. Ja sa suzama, setom i ponosom istovremeno, kao i svaki roditelj :) Deca su pevala, svaki je imao belu majicu sa svojim crtežom napred, a pozadi su imena dece sa kojima je proveo skoro četiri godine. Na kraju, svi mali maturanti bacili su uvis svoje kape, bilo je zaista dirljivo :)

Evo kako vrlo ozbiljno, nesvojstveno njegovom karakteru, prica šta je najviše voleo u vrtiću :)


Ovako je izgledao kada je krenuo u vrtić

Ovako sada, slikano ovog vikenda, samo 20 dana pred njegov šesti rođendan:

 Malo smo crtali ove nedelje. Pavle, kao svaki mali Rak, obožava svoju kuću i naravno, kuće se mogu naći na skoro svakom njegovom crtežu. Po njegovim crtežima već sam pravila jednu kuću od srebra, a sada čitavu seriju.

Šumska kućica u kojoj žive patuljci.
 
Patuljci takođe žive u kruški (koja nekim čudom ima i kosu, mislim da je pomešao sve voćke :))

Pavle je nacrtao kuću sa saksijom i cvetovaima, ali kako nisam mogla toliko male cvetove da napravim (cela kućica je svega 3cm) ostavila sam samo uvijene grančice. Srce znači da tu živi mama od malih patuljaka :)


 Zatim sam napravila minđuse po nekim njegovim ranijim crtežima, potpuno uprošćene.





Sada me čeka vetrenjača :)





6 коментара:

Tanema је рекао...

ajme, ovo je predivno!!! svaki rad priča svoju priču, pravu dječju, razigranu... pregledala sam slike nekoliko puta i oduševljena sam! a mali fakin je presladak!

Marija је рекао...

Divne si dogovštine i kraj jednog i početak drugog razdoblja djetinjstva tvog sina podijelila sa svima nama :)
Nevjerojatno kako se promijenio, već pravi školarac na kraju vrtićkog perioda...

A što se tiče nakita, ostala sam zapanjena... This iz UNIQUE!
Kućice su genijalne, ovo značenje srčeka je neprocjenjivo, nisam još skroz upoznata sa svim tvojim nakitom, ali ideje sa sinovih crteža su odlične...
Naušnice su tako jednostavne (za izradu vjerojatno kompliciranije, nego izgledaju), a tako zanimljive, a elegentne...
Bravo bravo bravo!

Marija је рекао...

I sad mi je jasnije zašto toliko volim kućice i dom, i ja sam Račica...
I moram primijetiti da sin neodoljivo liči na mamu (ako se dobro sjećam tvoje fotografije ;))

Hali је рекао...

Prekrasne hiške so nastale po predlogah :-) Srečno v šoli, naš najmlajši ravno zaključuje "famozni" prvi razred. Jap ni ga čez brezskrbni vrtec...

Nena3110 је рекао...

Divno!
Srećno, Mima, i Pavlu i tebi i baš sam nešto dirnuta, ne znam šta bih napisala, da ne zvuči kao fraza.
Kiss!

Renesansa је рекао...

Tvoj Pavle je meno osvojio već odavno!On je tako kreativno i maštovito dete.Nadmašiće mamu!
I da znaš,nije on pomešao voće.To je umetničko vidjenje kruške !!!